تبلیغات چیست؟


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



به وبلاگ من خوش آمدید

تبادل لینک هوشمند

برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان مشکلات زناشویی و راه حل آن و آدرس zanashoeiha.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.







نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

آمار مطالب

:: کل مطالب : 13
:: کل نظرات : 0

آمار کاربران

:: افراد آنلاین : 1
:: تعداد اعضا : 0

کاربران آنلاین


آمار بازدید

:: بازدید امروز : 12
:: باردید دیروز : 0
:: بازدید هفته : 13
:: بازدید ماه : 84
:: بازدید سال : 235
:: بازدید کلی : 980

RSS

Powered By
loxblog.Com

پرسش و پاسخ مشکلات زناشویی و حل آسیب های رابطه ای

تبلیغات چیست؟
شنبه 8 آذر 1399 ساعت 19:8 | بازدید : 76 | نوشته ‌شده به دست مشاور | ( نظرات )

دامنه توجه مصرف کنندگان کمتر از هر زمان دیگری است ، بنابراین چگونه می توانید کسب و کار خود را در بین مردم متمایز کنید؟ جواب آن چیست؟ تبلیغات.

 

تبلیغات در همه جا وجود دارد و تصور جهانی بدون آنها دشوار است. حتی در بعیدترین مکان ها ، مشاغل راهی پیدا می کنند که خود را در مقابل مخاطبان قرار دهند. به عنوان یک مصرف کننده ، تعیین اینکه چه کالاهایی در واقع معتبر هستند ، چالش برانگیز است و برای کسب و کارها ، ایجاد اعتبار حتی دشوارتر است.

در دنیای تبلیغات ، اعتبار مترادف با موثر است. کسب و کارها با استفاده از تکنیک های طراحی گرافیک ، همراه با تحقیق ، تبلیغات جذابی را ایجاد می کنند که مطابق با خواسته ها ، نیازها و علایق مخاطبانشان باشد.

 

حال ، بیایید وارد تبلیغات شویم.

 

تبلیغات چیست؟

شیوع تبلیغات در جامعه به سختی اتفاقی است. از مترو تا سرویس های بهداشتی عمومی ، مشاغل در هر نقطه از زندگی با مشتریان درگیر می شوند ، امیدوارند که بتوانند بر تصمیمات خرید آنها تأثیر بگذارند. بهترین تبلیغ کنندگان از تحقیقات برای تعیین محل قرارگیری ، سبک و هدف تبلیغات استفاده می کنند.

در حالی که برخی از تبلیغات بدون اطلاع قبلی به طور روزمره در زندگی روزمره ما قرار می گیرند ، برخی دیگر یک تجربه کامل را ایجاد می کنند. هر نوع تبلیغاتی که یک کسب و کار انتخاب می کند ، هدف نهایی همه تبلیغات یکسان است - تأثیرگذاری بر رفتار مخاطبان مورد نظر.

 

در حالی که اکثر مردم تصور می کنند تبلیغات صرفاً درگیر جلب توجه مصرف کنندگان به خرید محصولات خاص است ، انگیزه های زیادی در پشت تبلیغات نهفته است. مشاغل و سازمان ها از تبلیغات برای تأثیرگذاری در نظر مخاطبان هدف یا پرورش آگاهی نسبت به موضوعات خاص استفاده می کنند.

در تبلیغات حتی گاهی اوقات نام محصول خاصی ذکر نمی شود. آنها ممکن است به سادگی تلاش کنند تا رابطه ای بین مصرف کنندگان و مارک تجاری ایجاد کنند ، مانند این تبلیغ ویدیویی از Always.

 

 

همانطور که تبلیغات از نظر هدف متفاوت هستند ، از لحاظ سبک و فرم نیز متنوع هستند. قبل از ایجاد آگهی ، تبلیغ کنندگان وقت ارزشمندی را صرف درک رفتار و علایق مخاطبان هدف خود می کنند. یکی از مهمترین بینشهایی که یک تبلیغ دهنده می تواند از این تحقیق بدست آورد ، تبلیغات تبلیغاتی است. به خصوص با ظهور رسانه های دیجیتال ، به نظر می رسد فرصت های بی پایان برای کسب و کارها برای دسترسی به مخاطبان وجود دارد. با این حال ، انتخاب نوع تبلیغات اعم از تبلیغات تلویزیونی ، پست های پرداخت شده در شبکه های اجتماعی یا تبلیغات چاپی می تواند تأثیر بیشتری نسبت به جنبه های تصویری تبلیغات داشته باشد.

 

تبلیغات در مقابل بازاریابی

اکثر مردم تلاش می کنند بین بازاریابی و تبلیغات تفاوت قائل شوند ، اما تشخیص اینکه آنها مترادف نیستند برای کسب و کارها مهم است.

 

مفید است که به بازاریابی به عنوان یک چتر بزرگ فکر کنید ، و کل فرایند جذب مخاطب به یک محصول یا خدمات زیر آن قرار می گیرد. تبلیغات فقط یکی از زیر مجموعه های زیادی است که به این روند کمک می کند.

درست مثل اکثر چیزهای زندگی ، اگر فقط "آن را" بال بزنید ، موفقیت سخت خواهد بود. سازمان ها می فهمند که هر اقدامی که انجام می دهند وثیقه بالقوه ای دارد ، بنابراین استراتژی خود را برای جلوگیری از هر گونه خطا برای سرمایه گذاران یا موفقیت کلی کسب و کار در نظر می گیرند. یک برنامه بازاریابی که کلیه تلاشهای بازاریابی و روشهای پیاده سازی آنها را مشخص می کند ، معمولاً قبل از اجرای هرگونه فعالیت تدوین می شود.

 

تحقیقات اولین قدم مهم در هر برنامه بازاریابی است ، زیرا بینش لازم برای بازاریابی برای اجرای موثر یک کمپین را در اختیار بازاریابان قرار می دهد. هنگامی که یک کسب و کار بازار و مشتریان بالقوه خود را درک می کند ، آنها می توانند دارایی های خود را توسعه دهند و مارکی را تعریف کنند که با مخاطبان آنها صحبت کند. از آنجا تبلیغ می تواند وظیفه خود را انجام دهد.

 

تبلیغات دیجیتال

دنیای ما هرگز به صورت دیجیتالی ارتباط برقرار نکرده است ، بنابراین اگر تبلیغات آنلاین نمی کنید ، تجارت شما احتمالاً عقب است. طبق مطالعه سال 2018 میلادی توسط نیلسن ، متوسط ​​بزرگسالان آمریکایی بیش از 11 ساعت در روز صرف تعامل با رسانه ها می کند. اگر هدف نهایی برای یک کار کسب و کار اطلاع رسانی و برقراری ارتباط با مصرف کنندگان است ، پس آنها باید به صورت دیجیتالی با آنها درگیر شوند.

هیچ روش یا رویکرد خاصی وجود ندارد که یک تجارت برای دستیابی به مخاطبان هدف خود استفاده کند. مشاغل ، به ویژه شرکت های بزرگ ، بودجه خود را به میزان قابل توجهی اختصاص می دهند تا از عادات ، نیازها ، علایق و ویژگی های مصرف کنندگان ایده آل خود مطلع شوند. به محض تأسیس شخص ، می توان مکان و نحوه تبلیغات را تعیین کرد.

 

از آنجا که انواع مختلفی از تبلیغات آنلاین وجود دارد ، در اینجا برخی از انواع تبلیغات دیجیتال وجود دارد که می توانید کشف کنید بهترین انتخاب برای کسب و کار شما است.

 

تبلیغات جستجوی پولی

در این عصر و روزگار ، گاهی اوقات ممکن است احساس کنیم که بیش از حد از اطلاعات پر شده ایم. تصور کنید که وقتی کلمه "بهترین سگ سگ" را جستجو می کنید ، یک مشتری در جستجوی بهترین دسته بند سگ هستید ، خواه از Google ، Yahoo یا Bing استفاده کنید ، موتور جستجو با هزاران پیوند برای انتخاب پاسخ می دهد. اکثر مصرف کنندگان قرار نیست از این صفحه به صفحه دیگر تغییر مکان دهند

انتخاب اینکه کدام بند را می خواهند بخرند. در مقابل ، آنها به احتمال زیاد یکی از اولین پیوندها را انتخاب می کنند ، زیرا موقعیت پیوند اعتبار را در روند خرید مصرف کننده ایجاد می کند.

 

اینجاست که جستجوی پولی وارد می شود.

 

پرداخت پرداخت به ازای هر کلیک (PPC) یا بازاریابی موتور جستجو (SEM) شامل پرداخت پیشنهاد برای کلمات کلیدی است به طوری که تبلیغات یا در بالا ، پایین یا طرفین نتایج جستجو قرار می گیرند. از طریق جستجوی پرداخت شده ، می توانید مستقیماً در مقابل مشتریانی که به دنبال موضوعات مرتبط با تجارت شما هستند ، قرار بگیرید.

 

تبلیغات در شبکه های اجتماعی

با گذشت زمان ، رسانه های اجتماعی به یک منظره عالی برای کسب و کارها تبدیل شده اند تا بتوانند خود را در مقابل مخاطبان مشغول قرار دهند. مشاغل یا تبلیغات شبکه های اجتماعی را از طریق پست های تقویت شده یا حمایت مالی اجرا می کنند ، که ثابت می شود تعامل مصرف کننده را به خرید تبدیل می کند. به عنوان مثال ، این تبلیغ اینستاگرام را از Wayfair بررسی کنید. هنگامی که کاربران با تبلیغ درگیر می شوند ، سپس می توانند بر روی موردی که دوست دارند کلیک کنند ، جزئیات محصولات را مشاهده کنند و مستقیماً برای خرید محصول به وب سایت Wayfair منتقل شوند.

 

مثال تبلیغات شبکه های اجتماعی پولی

 

استفاده از شبکه های اجتماعی گسترده است. تصور کنید که علایق مادر جدید 31 ساله با علاقه یک ورزشکار 19 ساله در کالج چقدر متفاوت است. قرار دادن محتوای تصادفی در مقابل کاربران عملکرد خوبی نخواهد داشت ، به همین دلیل سیستم عامل هایی مانند Facebook ، Twitter ، LinkedIn و Instagram همه ویژگی هایی را ارائه می دهند که به مشاغل اجازه می دهد محتوای خود را بر اساس برخی از آمارها و رفتارهای خاص هدف قرار دهند.

 

همچنین در هنگام انتخاب کدام بستر اجتماعی برای تبلیغ ، توجه به مشخصات خریدار ضروری است. مرتبط بودن با مخاطب هدف ضروری است ، بنابراین باید بدانید که کجا قابل دسترسی هستند و بیشتر با آنها درگیر شوید. هنگامی که مشخصات جمعیتی کانال با نام تجاری شما مطابقت دارد ، شما نه تنها یک محصول را می فروشید ، بلکه یک طرفدار اجتماعی نیز ایجاد می کنید.

 

برای ایجاد تبلیغات اجتماعی که تبدیل می شود ، بسیاری از بازاریاب ها از نظرات و داده های سیستم عامل های بررسی مشتری در تبلیغات خود در شبکه های اجتماعی استفاده می کنند.

 

بررسی های مشتری منبع محتوایی را فراهم می کند که می تواند در مارک های B2C و B2B ، هم در بازاریابی و هم در تبلیغات استفاده شود.

 

تبلیغات بومی و محتوای پشتیبانی شده

با وجود محتوای بسیار زیاد ، مصرف کنندگان یاد گرفته اند که تبلیغات را نادیده بگیرند و به بخشهایی از رسانه بپردازند که برای آنها بیشترین ارزش را دارد. برخی از مشاغل تبلیغات بومی را اجرا می کنند زیرا تبلیغات آنها می تواند بر روی مصرف کنندگان تأثیر بگذارد در حالی که تقریباً مورد توجه قرار نمی گیرد.

 

تبلیغات بومی برای پیروی از عملکرد و شکل محتوا در صفحه ای که در آن نمایش داده می شود ، طراحی شده است که نادیده گرفتن آن را دشوار می کند. تبلیغات بومی نه تنها مصرف کنندگان را به روشی منحصر به فرد درگیر می کند ، بلکه همچنین رسانه دیگری است که یک برند می تواند خود را در مقابل مخاطبان هدف خود قرار دهد.

 

به عنوان مثال این مقاله را از فوربس بگیرید. به عنوان مثال این مقاله را از فوربس بگیرید. در صفحه فرود ، فوربس برچسب "صدای مارک" را به این مقاله پیوست کرده است تا نشان دهد که این هزینه توسط یک مارک به خوانندگان پرداخت شده است. هنگامی که خوانندگان مقاله را کلیک و باز می کنند ، فوربس به وضوح نشان می دهد که "صدای مارک" همان شرکت Service Now است. سرویس Now همچنین هزینه تبلیغات نمایشی و بنر را برای همراهی با تبلیغات بومی خود پرداخت کرده است. احتمالاً این برند بر اساس تحقیقات بازار ، جایگاه خود را در فوربس برگزیده است که منجر به نتیجه گیری این شد که مخاطبان این مجله را مصرف می کنند.

تبلیغات بنر و نمایش

تبلیغات بنری از همان قالب PPC برخوردار هستند اما از نظر بصری جذاب ترند. در صنعت تبلیغات ، به دلیل حواس پرتی ، می توان آنها را منسوخ دانست. با این حال ، هنگامی که به طور استراتژیک طراحی و استفاده می شود ، می توانند به مشاغل کمک کنند تا به اهداف خود برسند.

 

همانطور که در زیر نشان داده شده است ، تبلیغات بنری معمولاً جعبه هایی هستند که به صورت افقی در بالای صفحه وب قرار می گیرند ، در حالی که تبلیغات نمایشی در کنار آن نشان داده می شوند.

 

 

امروزه بسیاری از مصرف کنندگان برای جلوگیری از دیدن تبلیغات بنر و نمایشگر ، مسدودکننده های تبلیغاتی را به کار می گیرند که این مسئله برای کسب و کارهایی که برای کسب درآمد به این شکل از تبلیغات متکی هستند ، مسئله ای فوق العاده شده است. در حالی که تبلیغ کنندگان شروع به استفاده از بنر و تبلیغات نمایشی کرده اند ، اما هنوز هم لازم به ذکر است که به دلیل دروس بالقوه ای که انقراض آنها می تواند به مشاغل بدهد.

 

تبلیغات ، مانند بسیاری از زمینه های دیگر ، به طور مداوم در حال پیشرفت است. برای این که از نظر مصرف کنندگان مرتبط و معتبر بمانند ، مشاغل باید تاکتیک های خود را متناسب با منافع و عادت های در حال تکامل جامعه تطبیق دهند.

 

چه چیزی باعث موفقیت یک کمپین تبلیغاتی می شود؟

با داشتن این همه امکانات برای تبلیغات ، چگونه یک کسب و کار چیزی موثر ایجاد می کند؟



|
امتیاز مطلب : 5
|
تعداد امتیازدهندگان : 1
|
مجموع امتیاز : 1
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: